Nu Almere Straks Paramaribo - Reisverslagen van Chas en Gilda Huisden - WaarBenJij.nu Nu Almere Straks Paramaribo - Reisverslagen van Chas en Gilda Huisden - WaarBenJij.nu

Nu Almere Straks Paramaribo

Binnenkort vertrekken we naar Suriname. Van deze "verhuizing" willen we via deze website verslag doen. Hiermee willen we een beeld geven van de voorbereidingen, het vertrek en straks... hoe we ons leven in Suriname gaan inrichten.
Ook willen we laten zien, hoe het is om in Suriname te wonen. Vandaar ons naamkeuze "Wonen In Suriname"... Wosu.

20 December 2014

WOSU (Het laatste verslag)...Hoe is het nu?

09 April 2014

01 Januari 2014

Happy New Year... ons eeste Owru Yari in Suriname
Chas en Gilda

Momenteel wonen en werken we in Nederland. Binnenkort zullen we naar Suriname emigreren. Van deze "verhuizing" willen we via deze Website verslag doen. Hiermee hopen we een beeld te geven van de voorbereidingen, het vertrek en straks... hoe we ons leven in Suriname gaan inrichten. Ook willen we laten zien, hoe het is om in Suriname te wonen. Vandaar de naam die we hebben gekozen: WoSu... "Wonen In Suriname".