Happy New Year... ons eeste Owru Yari in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chas en Gilda Huisden - WaarBenJij.nu Happy New Year... ons eeste Owru Yari in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chas en Gilda Huisden - WaarBenJij.nu

Happy New Year... ons eeste Owru Yari in Suriname

Door: Chas

Blijf op de hoogte en volg Chas en Gilda

01 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo

Ons eerste Owru Yari (oudejaarsavond) in Suriname is niet helemaal volgens ons idee verlopen, maar was wel erg leuk.

Wie ons goed kent weet dat oudejaarsavond voor ons het hoogtepunt van 't jaar was. Kosten nog moeite... we zochten de mooiste Gala-feesten uit met de mooiste muziek.

Zo begonnen we al in oktober, na aankomst in Su, te informeren waar een dergelijke party zou worden georganiseerd...

En ja hoor, Royal Torarica zou het moeten worden... vanaf zeven uur tot voorbij de jaarwisseling (twee uur in de ochtend) zou er een mooi buffet worden opgediend en op het terras zou een band spelen. We waren dus helemaal tevreden en hebben meteen gereserveerd.

Dat was geregeld, dachten we... totdat we eergisteren hoorden dat er bij het Vat (dat is tegenover Royal Torarica) een Street Party zou zijn.. zoals ook op diverse locaties in Paramaribo.

Op zich zou dit geen probleem zijn... maar in Suriname dus wel. Geloof me daar wil je je niet tussen begeven.. als je de foto's bekijkt begrijp je waarom...

We hebben dus afgezegd en zijn dus gewoon thuis gebleven... hier hebben we de avond doorgebracht op ons terras. We hebben genoten van de oliebollen die m'n zusje gebakken had en van een ware vuurwerkshow vlak voor de deur... geweldig!! Langer dan een uur constant de mooiste lichtflitsen en de hardste knallen... klinkt gek, maar we hebben toch een zeer geslaagde Owru Yari gehad.

Ik wil verder iedereen die WoSu leest en ons volgt EEN HEEL GELUKKIG 2014 TOEWENSEN... Gezondheid Geluk en Liefde.

• 01 Januari 2014 - 22:57

Syreetha:

HAPPY NEW YEAR! Wens jullie een gezegend, gezond en liefdevol 2014 toe.
    De foto's zijn weer top

• 03 Januari 2014 - 08:24

Julia Nicolaas:

Voor jullie ook Happy New Year!! Prachtige foto's weer!!

• 03 Januari 2014 - 16:35

Pinie & Jan Maarten:

Lieve Carlo & Gilda,

Een heel mooi, gezond en gelukkig 2014 toegewenst!
    Wij hebben Oud en Nieuw met familie en vrienden thuis gevierd en dat was heel gezellig. De dag erna was wat minder gezellig met het opruimen hahahaha, vooral de vuurwerkresten van mijn lieve broertje die 2 pagara's had afgeschoten...
    Wat een leuke site hebben jullie gemaakt, ik was eerlijk gezegd vergeten dat jullie de site hadden, totdat ik een oud mailtje van Gilda vond met het verhuisbericht! Ik blijf jullie volgen hoor!!

groetjes, ook aan Margo, en liefs van ons

• 05 Januari 2014 - 18:52

Carlos:

Mooie foto's!

Happy New Year! En een mooi en gezegend jaar toegewenst, in goede gezondheid.

Liefs en brassa's,
    Carlos en familie